Tanrbcsztat Judit nni szmra
Idpont: 2005. szeptember 1. 
Iskola: Fnyes Elek Kzgazdasgi Szakkzpiskola.
Osztlyfnk: Kis Judit.
Osztly: 9. e.
Osztlyterem: I./2.
A kzpiskolai tanulmnyaink els adatai.
Nhnyan ismertk mr egymst az j osztlyban; csoportokban az ismers arcok, prokban a legjobb bartok, egyedl az ismeretlenek. Judit nni pontosan csengkor toppant be hozznk, s rgtn egy osztlykppel kvnta megrizni e nemes pillanatot. Elre felkszlvn nv szerint ltette le a dikokat helykre. Els dolga, hogy bemutattassa az osztly tagjait egymsnak, mint ahogyan az egy j osztlyfnkhz illik. Az sszekovcsolds els szakasza megtrtnt, lssuk hogyan tovbb! 2005 karcsonyn nnek kellett utastania az osztlyt, mit hova s mikppen rendezzk a btorokat. 2006 karcsonyn csak egy keveset kellett gyzkdnie minket, 2007 karcsonyn mr egyltaln nem kellett erfesztseket tennie ennek rdekben.
Tanulmnyaink sorn sok tanr fordult meg veink alatt. Minden tanrt fj szvvel bcsztattunk, s most a leginkbb fontos tanrunk hagy el bennnket. Az rksen lland osztlyfnknk egy msik tanrunk kezbe adja staftabotjt, hogy a statisztika elemeit tovbbmlythessk. Sajdul szvvel fogadtuk a hrt, miszerint Judit nni plyavlt tettre kszl.
Judit nni!
Ksznjk, hogy tbb mint 3 vig az osztlyfnknk lehetett. Ksznjk, hogy tbb mint 3 vig a kzgazdasgtan alaptanait fektette le neknk. Ksznjk, hogy tbb mint 3 vig egy rendkvli tanrt ismerhettnk meg osztlyfnk s mint bart szemlyben. Nem feledjk el az emlkezetes aranykpseket sem!
Beszdemet egy idzettel zrom:
„Most gy rezzk, mintha elvettek volna tlnk valamit. Bezrult egy ajt, ami mgtt mr csak emlkeink vannak. Csak most rtjk meg igazn azt, ami elmlt! Szmoljuk a perceket, kinyjtannk az idt, ha lehetne. Csupn egy rrt knyrgnk, de nincs tovbb!”
gy kvnunk szp letet Judit nninek s csaldjnak!
A 12. ef osztly tanuli |